De levenscyclus van een probleempje

1. Chocolademelk over laptop gooien, door mutsige gebruikster: 1 seconde
2. Drogen van de betreffende laptop: halve dag
3. De hoop dat niks stuk is, door mutsige gebruikster: ook een halve dag
4. Definitieve probleemconstatering, door mutsige gebruikster (type, TYPE, BEUK: kut, hij typt écht geen N en T meer): 5 minuten
5. Uitgelachen worden door Service Desk medewerker: 5 minuten
6. Uitleg krijgen over drinkgewoontes van laptops, door Service Desk medewerker (Decaff only): 5 minuten
7. Vinden tijdelijke workaround (extern toetsenbord): 10 minuten
8. Vinden definitieve probleemoplossing, door Service Desk: vermoedelijk 10 seconden
9. Communiceren definitieve probleemoplossing, door Service Desk, aan mutsige gebruikster: 2 maanden
10. Bestelling nieuw keyboard: 1 dag
11. Verwachtte vervang/eigen-laptop-kwijt-tijd: onbekend
12. Vervangend systeem, aangeboden door Service Desk, niet geaccepteerd door mutsige gebruikster: Traaaaaaaaaag
13. Andere optie: 5 mailtjes later...
14. Wachten tot afspraak, door mutsige gebruikster: nog 2 dagen
15. Afhalen gefixte laptop, door mutsige gebruikster: nog 6 dagen

En toen was het probleempje opgelost en kon de mutsige gebruikster de smerige tijdelijke workaround weer in de kast stoppen... Nieuwe ronde, nieuwe kansen ;)