Lang leve het digitale tijdperk

Dit bedoel ik compleet sarcastisch. Je kan je vast nog wel herinneren dat ik zowaar tevreden was over mijn overgang naar het digitale tijdperk en mijn nieuwe zendertjes. Had ik even te vroeg gejuicht. Ondertussen heb ik 4 gesprekken met de klantenservice achter de rug. 2 omdat mijn extra zenders steeds maar niet werden toegevoegd. Één omdat ik ineens een énorme rekening on mijn inbox kreeg (als in 3 keer zoveel als normaal), wat een foutje was omdat mijn abonementen om een reden verkeerd stonden wat ze direct zouden aanpassen en de dag daarna omdat die na zoveel moeite toegevoegde extra zenders ineens verdwenen waren.

En dat laatste gesprek... Ja, dat laatste gesprek verdient zijn eigen blogje...

Hij: "Goedemorgen, met ... van ..., waar kan ik me mee helpen?"

Ik: "Ja goedemorgen. Ik had gisteren gebeld over een factuur die niet klopte doordat mijn abonnement niet goed stond. Nou zou mijn abonnement worden aangepast, maar nu ben ik mijn extra zenders kwijt."

Hij: "Ok, u bedoelt uw tv Royaal pakket?"

Ik: "Nee, ik bedoel het Starter pakket."

Hij: "Nee mevrouw, u bedoelt het Royaal pakket."

Nou zeg ik altijd precies wat ik bedoel, dus ik begon al iets geïrriteerd te worden.
"Nee, ik bedoel het Starter pakket"

Hij -lacherig-: "Nee sorry mevrouw, maar dat is het basis pakket, u bedoelt het Royaal pakket."

Niet geheel toevallig had ik de betreffende site voor mijn neus, dus ik kon hem precies voorlezen wat daar stond. "Nee. Ik heb hier de website voor mijn neus. Digitale tv en radio is het basis pakket. Starter is een extra pakket. Ik bedoel Starter." Later we het er maar op houden dat ik niet al te vriendelijk meer klonk.

Hij: "Oh. Ja. Ik raakte in de war doordat u "extra zenders" zei."

Ik: "Waarom? Met het Starter pakket krijg je toch extra zenders ten opzichte van het basis pakket?"

Hij: "Ehm. Ja, dat klopt."

*zucht*

Maar nee nee, dat was nog niet alles! Blijf nog even hangen bij deze geweldige conversatie. Want na wat heen en weer geklik, wat gemompel over kortingen en een momentje in de wachtstand gingen we gewoon weer verder.

Hij: "Ok, dan ga ik voor u het Starter pakker laten toevoegen. Ik kijk even naar uw initiele orders. Ehm... u had alleen het basispakket zie ik hier."

Ik: "Nee, ik had het Starter pakket." Ik begon mezelf een papagaai te voelen.

Hij: "Weet u dat zeker? U heeft namelijk alleen maar het basispakket gehad."

Er begon een beetje stoom uit mijn oren te komen. "Ja, dat weet ik zeker. Ik heb de afgelopen 2 maanden naar 24Kitchen, FoxLife en 13th Street zitten kijken, dus ik weet heel zeker dat ik niet het basispakket had."

Hij: "Maar dat is gewoon het basispakket. Dat had u."

Ik: "Luister. 2 maanden terug heb ik het Alles-in-1 pakket aangevraagd. Dat is gewoon met het basis tv pakket. 2 dagen later het Starter pakket. Ik wilde dat pakket speciaal voor 24Kitchen, omdat die NIET in het basispakket zit. Ik heb de afgelopen 2 maanden 24Kitchen zitten kijken. Ik heb het STARTER PAKKET!"

Hij: "Ja, ik weet niet de inhoud van al die pakketten uit mijn hoofd, maar ja, als u dat zeker weet. Ik moet dat nakijken."

Ik: "Dat moet je vooral doen, ik weet het zeker."

Hij -ietwat beschuldigend-: "Oh. Maar, dan moet ik wat anders gaan doen met de kortingen, want zoals het nu allemaal staat aangegeven kloppen die niet."

Ik: "IK HOEF GEEN KORTINGEN!!!! IK WIL GEWOON MIJN ALLES-IN-1 PAKKET EN MIJN EXTRA PAKKET. DIE KORTING ZAL ME EEN WORST WEZEN! IK WIL GEWOON TV KIJKEN!"

Hij: "Ok. Ik ga het voor u regelen. Met het weekend voor de deur enzo, zal maandag alles wel in orde zijn."

Het kan aan mij liggen, maar heeft iemand anders ook het idee dat dit niet maandag goed gaat komen?


-----
Ontvang nu al mijn blogs in je mailbox! Klik hier!

0 reacties: