Trieste marketing

Beste heer Captijn,
Uit onze administratie blijkt dat u al meer dan twee jaar niet uw ogen heeft laten controleren. Kom nu langs en krijg €50,- korting op uw bril!
Gelukkig krijg ik tegenwoordig nog zelden post geadresseerd aan Pat. Dat dank ik waarschijnlijk aan het feit dat bijna alle nieuwsbrieven tegenwoordig per e-mail verstuurd worden. Bijna. Deze opticien is nog old skool.

Ik werd er deze keer niet eens heel verdrietig van. Een beetje verbaasd, aangezien we in de twee jaar voor zijn dood al niet meer naar deze specifieke opticien gingen. Wat dus betekent dat hij werkt met een lijst die vijf jaar lang niet is geupdate. Een beetje giechelig werd ik ook. Mijn eerste reactie was: "No shit. Dat hoop ik niet. Dat zou creepy zijn." Heel even dacht ik eraan om de urn mee te nemen en op de balie te zetten. "Ik kom zijn ogen laten controleren." Gewoon. Moet je je klantenlijst maar bijhouden. Dat werd ik er dus ook van: Baldadig.

Maar eigenlijk is het natuurlijk gewoon heel triest.


Meer:
- "Zou zijn"-dagen
- Twee jaar later
- Een jaar later

0 reacties: